Brudin Gak Tau Numpak Montor Muluk


Nang bandara, Pesawat  Nyaknyiknyuk Air Lines wis siap ate take off tujuane Jakarta. Poro penumpang wis mulai mlebu kabin, ben uwong longgp nang kursine cocok ambek nomere, utamane kelas Bisnis wis kebek ambek penumpang berkelas.
Moro-moro ono salah sijine penumpang kelas Bisnis sing jenenge Bunali  lagi eker-ekeran ambek uwong, masalahe kursine dilungguhi uwong sing jenenge Brudin asli Meduro.
Bunali :  “ Pak , kursi ini tempat duduk saya. Mungkin bapak keliru ya ?”
Brudin : “ Sampian ini bagimana , lha wong aku teko disikan , ya tak lungguhi…!!”
Bunali :  “ Tapi..ini milik saya pak !!” jawab Bunali kesal sambil menunjukkan tiketnya.
Brudin : “ Alaa iku lak cumak nomer, awakmu tolek o kursi liane ae, awake dewe lak podho mbayare ta.”
Mergo gagal njaluk kursine, Bunali ape njaluk bantuan pramugari sing jenenge Lumut.
Lumut : “ Pak Brudin tempat duduk bapak bukan disini tapi dikelas ekonomi belakang sana..”
Brudin : “ Lho, tak bisa mbak , sebab saya datang duluan , yang datang belakangan ya duduk dibelakang kan ?? Itu namanya adil tak iye !!?  ”
Lumut : “ Tapi…Pak….”
Brudin : “ Sudah !! sudah !!. Jangan ganggu saya !!”
Gagal pisan pramugari Lumut lapor nang Pak Pilot pesawat, jenenge Selleh.
Setel yakin Pak Pilot Selleh marani Brudin ambek takon :
Selleh :  “  Apa Bapak pertama kali naik pesawat ??”
Brudin : “ Iya Pak,  baru pertama kali , biasanya naik sepur atau Bis Akas Pak !!..”
Selleh :  “ Pak Brudin tujuan nya kemana ???”
Brudin : “ Ke Jakarta Pak..”
Selleh  :  “ Oh..ke Jakrta…, Kalau ke Jakarta tempat duduk Bapak bukan disini ..”
Brudin : “ Lha kalo disini tujuan nya kemana ?? “
Selleh :  “ Kalo duduk disini tujuan nya ke Jember Pak ..”
Brudin : “ Ke Jember ??????? Lha kalo ke Jakarta duduknya dimana ???”
Selleh :  “ Duduknya di belakang sana , biar Bapak tidak diturunkan di Jember…”
Brudin : “ Oh ya..ya… saya baru tahu…Untung Pak pilot kasih tahu saya. Kalo gitu saya mau pindah tempat duduk yang tujuan Jakarta saja pak…!!..”
Akhire Brudin gelem pindah…trus ngringkesi barang2e direwangi pramugari Lumut…pindah nang kelas ekonomi gak ate eker maneh…

2 comments: